sobota, 20 czerwca 2015

Poznajcie mnie bliżej

Kilka dni temu wyobrażałam sobie tego posta zupełnie inaczej, ale jednak nie wszystko zawsze idzie po naszej myśli. Może w przyszłości pojawi się taki post, jaki chciałam wstawić w tym miejscu, kto wie?

Jak już pewnie wiecie, mam na imię Wiktoria i mam 16 lat. Mieszkam na wsi, ale z typowej wsi mało jej zostało. Mam trudny charakter: jestem uparta, często się denerwuję. Dużo osób mówi, że jestem kreatywna i w sumie to prawda. Kocham sztukę, w szerokim tego słowa znaczeniu. Uwielbiam oglądać seriale i czytać książki. 
Jak już wspomniałam o sztuce, to chodzę na koło teatralne i dla mnie są to najlepiej spędzone 2 godziny w tygodniu. Granie innych postaci sprawia mi radość. Chciałabym związać z tym moją przyszłość, ale nie jest to do końca realne. 

Uwielbiam słuchać muzyki. Czuję się wtedy odizolowana od innych, jakbym była w swoim własnym świecie. 

O czym chcielibyście przeczytać następnego posta? Zostawiajcie propozycje w komentarzach. 

9 komentarzy:

  1. Blog jest cudny! Mądrze piszesz i widać że sprawia ci to radość. Przyznam że sama mam bloga, którego inspirowałam twoim. Chciałabym aby następny post wystąpił w postaci recenzji filmu, książki itp. Pozdrawiam Marta z bloga :) http://chamskakrolewna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :D
      Myślałam nad zrobieniem recenzji pewnej trylogii, ale niestety nigdzie nie mogę dostac 3 czesci :/

      Usuń
  2. Też uwielbiam czytać książki, no i myślę że jestem kreatywna :)
    Fajnie się zapowiada :)
    http://michalinawlazel.blogspot.com/ - też dopiero zaczynam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam oglądać seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam słuchać muzyki, to przenosi mnie w inny świat, najlepiej słucha mi się fajnych piosenek jak pada deszcz ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "uciekliśmy z psychiatryka" rozwaliło mnie to ;)
    Książki i muzyka! <3

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. możesz pisać o czym tylko chcesz ;) następny post może być np. o kreatywnośi :D chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  7. >Mrs. Dominika< genialne :D haha pjona, ja tez lubię słuchać muzyki, powodzenia w tworzeniu DZIEŁA jakim jest blog :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydajesz się byc interesujaca osoba :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń